۱۳۸۸/۰۳/۱۴

خیلی سخته


يادمه تو آخرين عاشوراي حسيني با خودم قسم خوردم كه در مقايل بي عدالتي ساكت نمونم و صدامو به گوش آدم بدا برسونم ... از اون موقع تا الآن دارم بي خيالي طي مي كنم و به همه چيز توجه دارم بجز مظلوم محترم. ميخوام يه كتاب راجه به TF2 بنويسم كه به 2 نقر كمك حرفه اي نياز داره (يا حداقل يه بلاگ پويا در مورد Team fortress 2) . دارم كار با PD Particle رو ياد مي گيرم تا پوز دوستان عزيزم رو به خاك بمالم و دارم ... دارم عكاسي Portrait ياد مي گيرم و دارم به سختي و با لكنت فراوان C# حرف مي زنم ! به هر حال هر كاري مي كنم بجز كار درست. سخته كه آدم بخواد كلي كار رو با هم انجام بده (ادامه داستانم SOM و تمرينات Capoeira و Parkouringم و بازي هاي چند نفره كلنمون و ذلك كنار!) الآن تو تعطيلات پيش از طوفان امتحانات ترم خوش-خوشان مرگم گرفته دارم يه كتاب در مورد عكاسي پرتره از برادلي ترور گريو مي خونم و با مامانم از ته دل به مناظره هاي رئيس جمهورها مي خنديم ! "رئيس الآن امتحانات واجب تره"

2 comments:

ملاتبار گفت...

درمورد Team fortress 2 توضیح بیشتر نمی دین که وظیفه شون چیه؟ پیدا کنید و دس به کار شید. حس های سازنده فقط تو یه دوره سراغ آدما می یان.
بابت نظر محبت آمیزتون هم ممنون. اون لطف شماست . خودم اونها رو شوره زاری میدونم که بخاطر ناحاصلخیزی زمینم بوجود اومدن.

پالي گفت...

من عاشق tf هستم
عشق من اسكات؟!
موفق باشي