۱۳۸۸/۰۹/۰۲

سنجو و اوچیها



@god of war
من معمولا اسپویلرنویسی نمی کنم و حتی هنوزم دقیق نمی دونم چرا بهش می گن اسپویلر نویسی ولی یه نظریه دارم که دوست دارم قبل از این که زمان جذابیت پیشبینی اونو ازم بگیره بذارمش تو بلاگم:
تو مجموعه مانگا ناروتو http://www.onemanga.com/Naruto سه نکته کلی وجود داره که میتونه کلید پایان داستان ماساشی کیشیموتو باشه:
1- مادارا اچیها madara ochiha بارها با بادبزن دیده شده که نشان عنصر باده (و اگه دقت کنین همین بادبزن نماد خانواده اوچیهاست) و این که اوچیهاست یعنی میتونه از عنصر آتش استفاده کنه. البته تننیک جابجایی با سرعت نورشم جای بحث داره ولی اصل بر اینه که هست. + مانگکیو شارینگان
2- ناروتو عنصر باد رو داره و قدرت sage mode رو که نهایت تایجوتسو در مجموعه تا به الآنه (البته بجز استاد گای :) و طبق روند داستان احتمالا تکنیک انتقال با سرعت نور پدرشم که هوکاگه چهارم بوده رو به دست میاره و ساسکه sasuke ochiha هم عنصر آتش خاندانشو داره + مانگکیو شارینگان
3-ساکورا یا سوناده نهایت قدرت پزشکی رو تو روستای برگ دارن.

  • ناروتو و ساسکه که قابلیت هاشون مکمل همه با هم علیه مادارا که قابلیت هاش با اونا تطابق زیادی داره می جنگن که نتیجه مثل مبارزه ناروتو و ساسکه با مکمل زابوزاست (اسمشو دقیق یادم نیست ولی بنظرم هاکو بود. ).
  • احتمال مرگ ناروتو توسط کسی که قراره 9دم رو برای آکاتسوکی بگیره هست که در اون صورت یه مبارزه علیه ده دم وجود داره و ناروتو آخرین تکنیک پدرشو رو ده دم اجرا میکنه (شاید هم نسخه کامل ترشو :)
  • در آخرین مسابقه گای و کاکاشی که احتمالا بازم سنگ کاغد قیچیه کاکاشی از آلتیمیت مانگکیو شارینگان و گای از 8 دروازه حیات استفاده می کنه.